Różnice

Różnice między wybraną wersją a wersją aktualną.

Odnośnik do tego porównania

Nowa wersja
Poprzednia wersja
dip:bip [2013/08/03 17:33]
naczelnik utworzono
dip:bip [2014/01/17 02:50] (aktualna)
naczelnik
Linia 1: Linia 1:
-====== Elektroniczna skrzynka podawcza ======+  * Ustawa o samorządzie gminnym (oświadczenia majątkowe; informacja o ślubowaniu), 
 +  * Ustawa o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (m. in. gminne programy ochrony środowiska; raporty z wykonania gminnych programów ochrony środowiska), 
 +  * Ustawa o pracownikach samorządowych (ogłoszenia o naborze; informacje o wynikach do 3 m-c), 
 +  * Ustawa o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (do 30 kwietnia sprawozdanie z realizacji programu współpracy za rok poprzedni; oferta realizacji zadania publicznego do 7 dni od otrzymania; ogłoszenia o konkursach) 
 + 
 +======  Ustawa o dostępie do informacji publicznej; Dz.U. z 2001 nr 112 poz. 1198 z późn.zm.) ====== 
 + 
 +> Art. 6.  
 +> 1. Udostępnieniu podlega informacja publiczna, w szczególności o: 
 +> 1) polityce wewnętrznej i zagranicznej, w tym o: 
 +> a) zamierzeniach działań władzy ustawodawczej oraz wykonawczej, 
 +> b) projektowaniu aktów normatywnych, 
 +> c) programach w zakresie realizacji zadań publicznych, sposobie ich realizacji, wykonywaniu i skutkach realizacji tych zadań, 
 +> 2) podmiotach, o których mowa w art. 4 ust. 1, w tym o: 
 +> a) statusie prawnym lub formie prawnej, 
 +> b) organizacji, 
 +> c) przedmiocie działalności i kompetencjach, 
 +> d) organach i osobach sprawujących w nich funkcje i ich kompetencjach, 
 +> e) strukturze własnościowej podmiotów, o których mowa w art. 4 ust. 1 pkt 3–5, 
 +> f) majątku, którym dysponują, 
 +> 3) zasadach funkcjonowania podmiotów, o których mowa w art. 4 ust. 1, w tym o: 
 +> a) trybie działania władz publicznych i ich jednostek organizacyjnych, 
 +> b) trybie działania państwowych osób prawnych i osób prawnych samorządu terytorialnego w zakresie wykonywania zadań publicznych i ich działalności w ramach gospodarki budżetowej i pozabudżetowej, 
 +> c) sposobach stanowienia aktów publicznoprawnych, 
 +> d) sposobach przyjmowania i załatwiania spraw, 
 +> e) stanie przyjmowanych spraw, kolejności ich załatwiania lub rozstrzygania, 
 +> f) prowadzonych rejestrach, ewidencjach i archiwach oraz o sposobach i zasadach udostępniania danych w nich zawartych, 
 +> g) naborze kandydatów do zatrudnienia na wolne stanowiska, w zakresie określonym w przepisach odrębnych. 
 +> h) konkursie na wyższe stanowisko w stużbie cywilnej, w zakresie określonym w przepisach odrębnych, 
 +> 4) danych publicznych, w tym: 
 +> a) treść i postać dokumentów urzędowych, w szczególności: 
 +> – (...) 
 +> – dokumentacja przebiegu i efektów kontroli oraz wystąpienia, stanowiska, wnioski i opinie podmiotów ją przeprowadzających, 
 +> b) (...) 
 +> c) treść innych wystąpień i ocen dokonywanych przez organy władzy publicznej, 
 +> d) informacja o stanie państwa, samorządów i ich jednostek organizacyjnych, 
 +> 5) majątku publicznym, w tym o: 
 +> a) majątku Skarbu Państwa i państwowych osób prawnych, 
 +> b) innych prawach majątkowych przysługujących państwu i jego długach, 
 +> c) majątku jednostek samorządu terytorialnego oraz samorządów zawodowych i gospodarczych oraz majątku osób prawnych samorządu terytorialnego, a także kas chorych, 
 +> d) majątku podmiotów, o których mowa w art. 4 ust. 1 pkt 5, pochodzącym z zadysponowania majątkiem, o którym mowa w lit. a)–c), oraz pożytkach z tego majątku i jego obciążeniach, 
 +> e) dochodach i stratach spółek handlowych, w których podmioty, o których mowa w lit. a)–c), mają pozycję dominującą w rozumieniu przepisów Kodeksu spółek handlowych, oraz dysponowaniu tymi dochodami i sposobie pokrywania strat, 
 +> f) długu publicznym, 
 +> g) pomocy publicznej, 
 +> h) ciężarach publicznych. 
 + 
 +> Art. 8.  1. Tworzy się urzędowy publikator teleinformatyczny – Biuletyn Informacji Publicznej – w celu powszechnego udostępniania informacji publicznej, w postaci ujednoliconego systemu stron w sieci teleinformatycznej, zwany dalej „Biuletynem Informacji Publicznej”. 
 +> 2. Informacje publiczne są udostępniane w Biuletynie Informacji Publicznej przez podmioty, o których mowa w art. 4 ust. 1 i 2. 
 +> 3. Podmioty, o których mowa w art. 4 ust. 1 i 2, obowiązane są do udostępniania w Biuletynie Informacji Publicznej informacji publicznych, o których mowa w art. 6 ust. 1 pkt 1–3, pkt 4 lit. a) tiret drugie, lit. c) i d) i pkt 5. Podmioty, o których mowa w zdaniu pierwszym, mogą udostępniać w Biuletynie Informacji Publicznej również inne informacje publiczne. 
 +> 4. Podmioty, o których mowa w art. 4 ust. 1 i 2, są obowiązane do udostępniania w Biuletynie Informacji Publicznej informacji dotyczących sposobu dostępu do informacji publicznych będących w ich posiadaniu i nieudostępnionych w Biuletynie Informacji Publicznej. 
 +> 5. W przypadku wyłączenia jawności informacji publicznej, w Biuletynie Informacji Publicznej podaje się zakres wyłączenia, podstawę prawną wyłączenia jawności oraz wskazuje się organ lub osobę, które dokonały wyłączenia, a w przypadku, o którym mowa w art. 5 ust. 2, podmiot, w interesie którego dokonano wyłączenia jawności. 
 +> 6. Podmioty udostępniające informacje publiczne w Biuletynie Informacji Publicznej są obowiązane do: 
 +> 1) oznaczenia informacji danymi określającymi podmiot udostępniający informację, 
 +> 2) podania w informacji danych określających tożsamość osoby, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji, 
 +> 3) dołączenia do informacji danych określających tożsamość osoby, która wprowadziła informację do Biuletynu Informacji Publicznej, 
 +> 4) oznaczenia czasu wytworzenia informacji i czasu jej udostępnienia, 
 +> 5) zabezpieczenia możliwości identyfikacji czasu rzeczywistego udostępnienia informacji. 
 + 
 +====== Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów w sprawie sporządzania pism w formie dokumentów elektronicznych, doręczania dokumentów elektronicznych oraz udostępniania formularzy, wzorów i kopii dokumentów elektronicznych; Dz.U. 2011 Nr 206, poz. 1216 z późn.zm. ======
 > § 3 > § 3
 > 1. Podmioty publiczne informują na swoich stronach podmiotowych Biuletynu Informacji Publicznej, zwanego dalej „BIP”, o: > 1. Podmioty publiczne informują na swoich stronach podmiotowych Biuletynu Informacji Publicznej, zwanego dalej „BIP”, o:
Linia 9: Linia 67:
 > 6) innych wymaganiach określonych przepisami prawa dotyczących doręczania dokumentów elektronicznych. > 6) innych wymaganiach określonych przepisami prawa dotyczących doręczania dokumentów elektronicznych.
 > 2. Elektroniczne skrzynki podawcze, których adresy zostały udostępnione w BIP, umożliwiają bezpośrednie doręczanie dokumentów elektronicznych zgodnych ze wzorami, o których mowa w § 19 i 27 ust. 1, bez potrzeby korzystania z formularzy elektronicznych powiązanych z tymi skrzynkami. > 2. Elektroniczne skrzynki podawcze, których adresy zostały udostępnione w BIP, umożliwiają bezpośrednie doręczanie dokumentów elektronicznych zgodnych ze wzorami, o których mowa w § 19 i 27 ust. 1, bez potrzeby korzystania z formularzy elektronicznych powiązanych z tymi skrzynkami.
-Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów sprawie sporządzania pism w formie dokumentów elektronicznych, doręczania dokumentów elektronicznych oraz udostępniania formularzy, wzorów i kopii dokumentów elektronicznych; Dz.U. 2011 Nr 206, poz. 1216+ 
 +>§ 9 (...) 3. Podmioty publiczne informują w BIP o maksymalnym rozmiarze dokumentu elektronicznego wraz z załącznikami, wyrażonym w megabajtach, możliwym do przesłania za pomocą poczty elektronicznej oraz o adresie poczty elektronicznej, jeżeli taki sposób przesyłania pism został udostępniony. 
 +====== Ustawa o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne; Dz.U. 2005 Nr 64, poz. 565 z późn.zm. ====== 
 +> Art. 13 [Systemy teleinformatyczne] 
 +> 1. Podmiot publiczny używa do realizacji zadań publicznych systemów teleinformatycznych spełniających minimalne wymagania dla systemów teleinformatycznych oraz zapewniających interoperacyjność systemów na zasadach określonych Krajowych Ramach Interoperacyjności. 
 +> 1a. Postanowienia ust. 1 nie stosuje się do systemów teleinformatycznych używanych do celów naukowych i dydaktycznych. 
 +> 2. Podmiot publiczny realizujący zadania publiczne przy wykorzystaniu systemu teleinformatycznego albo z użyciem środków komunikacji elektronicznej do przekazywania danych pomiędzy tym podmiotem a podmiotem niebędącym organem administracji rządowej: 
 +> 1) zapewnia, aby system teleinformatyczny służący do wymiany danych pomiędzy tym podmiotem a podmiotami niebędącymi organami administracji rządowej, poza minimalnymi wymaganiami, o których mowa w ust. 1, spełniał wymóg równego traktowania rozwiązań informatycznych; 
 +> 2) publikuje w Biuletynie Informacji Publicznej lub udostępnia w inny sposób: 
 +> a) zestawienie stosowanych w oprogramowaniu interfejsowym systemu teleinformatycznego używanego przez ten podmiot do realizacji zadań publicznych struktur dokumentów elektronicznych, formatów danych oraz protokołów komunikacyjnych i szyfrujących, 
 +> b) testy akceptacyjne, z zastrzeżeniem ust. 4. 
 +> 3. Rozwiązania, o których mowa w ust. 2 pkt 2 lit. a, nie mogą wykraczać poza zakres minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych. 
 +> 4. Podmiot publiczny może nie udostępniać testów akceptacyjnych, jeżeli w oprogramowaniu interfejsowym mają być stosowane wyłącznie formaty danych oraz protokoły komunikacyjne i szyfrujące określone w przepisach wydanych na podstawie art. 18 pkt 1. 
 + 
 + 
 +> Art. 19b [Centralne repozytorium] 
 +> 1. Minister właściwy do spraw informatyzacji w ramach ePUAP prowadzi centralne repozytorium wzorów dokumentów elektronicznych, zwane dalej "centralnym repozytorium"
 +> 2. W centralnym repozytorium umieszcza się, przechowuje i udostępnia wzory pism, które uwzględniają niezbędne elementy struktury dokumentów elektronicznych określone w przepisach wydanych na podstawie art. 5 ust. 2a ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz.U. z 2006 r. Nr 97, poz. 673, z późn. zm.). 
 +> 3. Organy administracji publicznej przekazują do centralnego repozytorium oraz udostępniają w Biuletynie Informacji Publicznej wzory pism w postaci dokumentów elektronicznych. Przy sporządzaniu wzorów pism stosuje się międzynarodowe standardy dotyczące sporządzania dokumentów elektronicznych przez organy administracji publicznejz uwzględnieniem konieczności podpisywania ich bezpiecznym podpisem elektronicznym. 
 +> 4. Jeżeli wzór podania określają odrębne przepisy, to umieszczenie wzoru dokumentu elektronicznego przez organy administracji publicznej w centralnym repozytorium jest równoznaczne z określeniem wzoru wnoszenia podań, o których mowa w art. 63 § 3a ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071, z późn. zm.). 
 +> 5. Niezależnie od obowiązku wynikającego z ust. 3 organy administracji publicznej mogą prowadzić własne lub wspólnie z innymi organami administracji publicznej repozytoria wzorów dokumentów elektronicznych.  
 +====== Kodeks wyborczy; Dz.U. 2011 Nr 21, poz. 112 z późn.zm. ====== 
 + 
 +> Art. 13a [Zmiany siedzib obwodowych komisji wyborczych] 
 +> § 1. Wójt może przedłożyć radzie gminy wnioski w sprawie zmian siedzib obwodowych komisji wyborczych. 
 +> § 2. Zmian siedzib obwodowych komisji wyborczych dokonuje się najpóźniej w 45 dniu przed dniem wyborów. 
 +> § 3. Do zmian siedzib obwodowych komisji wyborczych przepisy art. 12 § 11-13 stosuje się odpowiednio. 
 +> § 4. Propozycje zmian siedzib obwodowych komisji wyborczych, w tym siedzib znajdujących się w lokalach, o których mowa w art. 16 § 1 pkt 3, zainteresowani mogą przedkładać wójtowi na piśmie na co najmniej 55 dni przed dniem wyborów. Przedłożone propozycje zmian siedzib obwodowych komisji wyborczych wójt niezwłocznie umieszcza w Biuletynie Informacji Publicznej, o którym mowa w ustawie z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz.U. Nr 112, poz. 1198, z późn. zm.)).  
 + 
 +> Art. 16 [Obwieszczenie o organizacji wyborów] 
 +> § 1. Wójt podaje, w formie obwieszczenia, do wiadomości wyborców najpóźniej w 30 dniu przed dniem wyborów informację o: 
 +> 1) numerach oraz granicach stałych i odrębnych obwodów głosowania; 
 +> 2) wyznaczonych siedzibach obwodowych komisji wyborczych dla danych wyborów; 
 +> 3) lokalach obwodowych komisji wyborczych dostosowanych do potrzeb wyborców niepełnosprawnych. 
 +> Jeden egzemplarz obwieszczenia jest przekazywany niezwłocznie komisarzowi wyborczemu. 
 +> § 2.Obwieszczenie, o którym mowa w § 1, wójt zamieszcza najpóźniej w 30 dniu przed dniem wyborów w Biuletynie Informacji Publicznej. 
 +> § 3. Obowiązek, o którym mowa w § 1, w odniesieniu do obwodów głosowania utworzonych za granicą ciąży na konsulach. Wykonanie tego obowiązku powinno nastąpić najpóźniej w 21 dniu przed dniem wyborów. 
 +> § 4. O utworzeniu obwodu głosowania na polskim statku morskim kapitan statku niezwłocznie zawiadamia wyborców. 
 + 
 +> Art. 37a [Prawo do informacji] 
 +> § 1. Wyborca niepełnosprawny wpisany do rejestru wyborców w danej gminie ma prawo do uzyskiwania informacji o: 
 +> 1) właściwym dla siebie okręgu wyborczym i obwodzie głosowania; 
 +> 2) lokalach obwodowych komisji wyborczych, o których mowa w art. 16 § 1 pkt 3, znajdujących się najbliżej miejsca zamieszkania wyborcy niepełnosprawnego; 
 +> 3) warunkach dopisania wyborcy niepełnosprawnego do spisu wyborców w obwodzie głosowania, o którym mowa w art. 27 § 1; 
 +> 4) terminie wyborów oraz godzinach głosowania; 
 +> 5) komitetach wyborczych biorących udział w wyborach oraz zarejestrowanych kandydatach i listach kandydatów; 
 +> 6) warunkach oraz formach głosowania. 
 +> § 2. Informacje, o których mowa w § 1, przekazuje wójt lub upoważniony przez niego pracownik urzędu gminy w godzinach pracy urzędu, w tym telefonicznie, lub w drukowanych materiałach informacyjnych przesyłanych na wniosek wyborcy niepełnosprawnego, w tym w formie elektronicznej. 
 +> § 3. Informacje, o których mowa w § 1, są przekazywane wyborcy niepełnosprawnemu po podaniu przez wyborcę jego nazwiska, imienia (imion) oraz adresu stałego zamieszkania. 
 +> § 4. Informacje, o których mowa w § 1, wójt podaje również niezwłocznie do publicznej wiadomości poprzez umieszczenie w Biuletynie Informacji Publicznej oraz w sposób zwyczajowo przyjęty w danej gminie.  
 + 
 +> Art. 99 [Podanie do publicznej wiadomości] Właściwy organ wyborczy podaje do publicznej wiadomości w Biuletynie Informacji Publicznej informację o przyjęciu zawiadomień, o których mowa w art. 97. 
 + 
 +> Art. 97 [Postanowienie o przyjęciu zawiadomienia] 
 +> § 1. Jeżeli zawiadomienie, o którym mowa w art. 86 § 2, art. 87 § 5, art. 88 § 3, art. 89 § 4 i art. 90 § 5 spełnia warunki określone w kodeksie, właściwy organ wyborczy, w terminie 3 dni od dnia jego doręczenia, postanawia o przyjęciu zawiadomienia. Postanowienie o przyjęciu zawiadomienia doręcza się niezwłocznie pełnomocnikowi wyborczemu. 
 +> (...) 
 + 
 +> Art. 86 [Organ reprezentujący] 
 +> (...) 
 +> § 2. Organ partii politycznej, o którym mowa w § 1, zawiadamia właściwy organ wyborczy o utworzeniu komitetu i o zamiarze samodzielnego zgłaszania kandydatów oraz o powołaniu: 
 +> 1) pełnomocnika wyborczego uprawnionego, z zastrzeżeniem art. 127, do występowania na rzecz i w imieniu komitetu wyborczego; 
 +> 2) pełnomocnika finansowego, o którym mowa w art. 127. 
 + 
 +> Art. 87 [Koalicje wyborcze] 
 +> (...) 
 +> § 5. Pełnomocnik wyborczy, o którym mowa w § 4 pkt 1, zawiadamia właściwy organ wyborczy o utworzeniu koalicyjnego komitetu wyborczego oraz o powołaniu pełnomocników, o których mowa w § 4. 
 + 
 +> Art. 88 [Organ reprezentujący] 
 +> (...) 
 +> § 3. Organ, o którym mowa w § 1, zawiadamia właściwy organ wyborczy o utworzeniu komitetu wyborczego oraz o powołaniu pełnomocników, o których mowa w § 2. 
 + 
 +> Art. 89 [Komitety wyborcze wyborców] 
 +> (...) 
 +> § 4. Pełnomocnik wyborczy, o którym mowa w § 2 pkt 1, zawiadamia właściwy organ wyborczy o utworzeniu komitetu wyborczego wyborców. W zawiadomieniu podaje się imiona, nazwiska, adresy zamieszkania oraz numery ewidencyjne PESEL obywateli tworzących komitet wyborczy wyborców. 
 + 
 +> Art. 90 [Zgłoszenie przez obywateli kandydata na Prezydenta Rzeczpospolitej] 
 +> (...) 
 +> § 5. Pełnomocnik wyborczy, o którym mowa w § 3 pkt 1, zawiadamia Państwową Komisję Wyborczą o utworzeniu komitetu wyborczego wyborców. W zawiadomieniu podaje się imiona, nazwiska, adresy zamieszkania oraz numery ewidencyjne PESEL obywateli tworzących komitet wyborczy. 
 +====== Ustawa o pracownikach samorządowych; Dz.U. 2008 Nr 223, poz. 1458 z późn.zm. ====== 
 +> Art. 13 [Ogłoszenie o naborze] 
 +> 1. Ogłoszenie o wolnym stanowisku urzędniczym, w tym kierowniczym stanowisku urzędniczym, oraz o naborze kandydatów na to stanowisko umieszcza się w Biuletynie Informacji Publicznej, o którym mowa w ustawie z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz.U. Nr 112, poz. 1198, z późn. zm.), zwanym dalej "Biuletynem", oraz na tablicy informacyjnej w jednostce, w której jest prowadzony nabór. 
 +> 2. Ogłoszenie o naborze powinno zawierać: 
 +> 1) nazwę i adres jednostki; 
 +> 2) określenie stanowiska; 
 +> 3) określenie wymagań związanych ze stanowiskiem, zgodnie z opisem danego stanowiska, ze wskazaniem, które z nich są niezbędne, a które dodatkowe; 
 +> 4) wskazanie zakresu zadań wykonywanych na stanowisku; 
 +> 4a) informację o warunkach pracy na danym stanowisku; 
 +> 4b) informację, czy w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%; 
 +> 5) wskazanie wymaganych dokumentów; 
 +> 6) określenie terminu i miejsca składania dokumentów. 
 +> 2a. Wymagania, o których mowa w ust. 2 pkt 3, określa się w sposób następujący: 
 +> 1) wymagania niezbędne to wymagania konieczne do podjęcia pracy na danym stanowisku; 
 +> 2) wymagania dodatkowe to pozostałe wymagania, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na danym stanowisku. 
 +> 2b. Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. 
 +> 3. Termin do składania dokumentów określony w ogłoszeniu o naborze, nie może być krótszy niż 10 dni od dnia opublikowania tego ogłoszenia w Biuletynie. 
 +> 4. Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru, stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem określonym w ogłoszeniu o naborze.  
 + 
 +> Art. 15 [Informacja o wyniku naboru] 
 +> 1. Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze informacja o wyniku naboru jest upowszechniana przez umieszczenie na tablicy informacyjnej w jednostce, w której był przeprowadzony nabór, oraz opublikowanie w Biuletynie przez okres co najmniej 3 miesięcy. 
 +> 2. Informacja, o której mowa w ust. 1, zawiera: 
 +> 1) nazwę i adres jednostki; 
 +> 2) określenie stanowiska; 
 +> 3) imię i nazwisko wybranego kandydata oraz jego miejsce zamieszkania w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego; 
 +> 4) uzasadnienie dokonanego wyboru albo uzasadnienie nierozstrzygnięcia naboru na stanowisko. 
 +> 3.Jeżeli w ciągu 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru istnieje konieczność ponownego obsadzenia tego samego stanowiska, możliwe jest zatrudnienie na tym samym stanowisku innej osoby spośród kandydatów, o których mowa w art. 13a ust. 1. Przepis art. 13a ust. 2 stosuje się odpowiednio. 
 +====== Ustawa o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko; Dz.U. 2008 Nr 199, poz. 1227 z późn.zm. ====== 
 + 
 +Wiele 
 + 
 + 
 +======  Ustawa z dnia 4 lutego 2011 r. o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3 (Dz.U. z 2011 nr 45 poz. 235 z późn.zm.) ======  
 + 
 +> Art. 27. 1. Rejestr prowadzi wójt, burmistrz lub prezydent miasta właściwy ze względu na miejsce prowadzenia żłobka lub klubu dziecięcego. 
 +> 2. Rejestr jest jawny i podlega publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej gminy prowadzącej rejestr. 
 +> 2a. Wójt, burmistrz lub prezydent miasta publikuje rejestr za pośrednictwem systemu teleinformatycznego, o którym mowa w art. 64 ust. 2. 
 +> 3. Rejestr zawiera: 
 +> 1) nazwę lub imię i nazwisko oraz siedzibę lub adres podmiotu prowadzącego żłobek lub klub dziecięcy; 
 +> 2) numer NIP i REGON podmiotu prowadzącego żłobek lub klub dziecięcy; 
 +> 3) miejsce prowadzenia żłobka lub klubu dziecięcego; 
 +> 4) liczbę miejsc w żłobku lub klubie dziecięcym. 
 +> 4. Adres będącego osobą fizyczną podmiotu prowadzącego żłobek lub klub dziecięcy nie podlega ujawnieniu w Biuletynie Informacji Publicznej, jeżeli jest inny niż adres prowadzenia przez tę osobę żłobka lub klubu dziecięcego. 
 +====== Ustawa z dnia 19 sierpnia 2011 r. o języku migowym i innych środkach komunikowania się (Dz.U. z 2011 nr 209 poz. 1243 z późn. zm.) ====== 
 + 
 +> Art. 9. 1. Organ administracji publicznej jest zobowiązany do udostępnienia usługi pozwalającej na komunikowanie się. 
 +> 2. Za usługę, o której mowa w ust. 1, należy rozumieć w szczególności wykorzystanie środków wspierających komunikowanie się. 
 +> 3. Organ administracji publicznej jest zobowiązany do upowszechnienia informacji o usłudze, o której mowa w ust. 2. 
 +> 4. Obowiązek, o którym mowa w ust. 3, jest realizowany w sposób powszechnie przyjęty, w szczególności w Biuletynie Informacji Publicznej, na stronach internetowych organu administracji publicznej i w miejscach publicznie dostępnych w tym organie.
 ~~DISCUSSION~~ ~~DISCUSSION~~
dip/bip.1375543993.txt.gz · ostatnio zmienione: 2013/08/03 17:33 przez naczelnik
Public Domain
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0