====== Wzór wniosku ====== >Organ: ><> >Wnioskodawca: >{usunięto} >Skrytka odbiorcza: {usunieto} > >WNIOSEK > >Stosownie do art. 61 Konstytucji RP wnoszę o informacje publiczne w zakresie: > I. Czy <> prowadzi Rejestr Umów? > A. W przypadku odpowiedzi twierdzącej na pytanie z punktu I – Czy Rejestr Umów prowadzony jest w formie elektronicznej? > i. W przypadku odpowiedzi twierdzącej na pytanie z pkt. I ppkt. A – Jakie oprogramowanie służy do jego prowadzenia? Jakie oprogramowanie bazodanowe wspiera jego funkcjonowanie? Wnoszę o przesłanie stosownych umów (wraz z załącznikami i specyfikacją), faktur i protokołów zdawczo-odbiorczych. > ii. W przypadku odpowiedzi twierdzącej na pytanie z pkt. I ppkt A– Jakie są możliwe kryteria przeszukiwania Rejestru Umów? > iii. W przypadku odpowiedzi twierdzącej na pytanie z pkt. I ppkt.A – Czy oprogramowanie wykorzystywane do prowadzenia Rejestru Umów umożliwia wydruk zestawienia / eksport informacji w zakresie umów spełniających określone kryteria? > a) W przypadku odpowiedzi twierdzącej na pytanie z pkt. I ppkt. A pppkt i – Jakie są możliwe kryteria przeszukiwania i jakie dane może zawierać zestawienie / eksport, o którym mowa w pkt. 1 ppkt. 1 pppkt 3? > iv. W przypadku odpowiedzi negatywnej na pytanie z pkt. I ppkt. i – Z jakim wyprzedzeniem nie dłuższym niż 14 dni należy uprzedzić urząd o woli wglądu do wymienionego rejestru? > B. W przypadku odpowiedzi twierdzącej na pytanie z punktu I – >Jakie informacje odnośnie umów gromadzi Rejestr Umów? > C. W przypadku odpowiedzi twierdzącej na pytanie z punktu I – Jakie przepisy (ustawy, rozporządzenia, zarządzenia, regulaminy itp.) regulują jego funkcjonowanie? Wnoszę o przesłanie ich kopii. > D. W przypadku odpowiedzi negatywnej na pytanie z punktu I – Czy organ rozważał wprowadzenie do funkcjonowania takowego rejestru umów? > II. Jakie rejestry zawierające informacje dotyczące umów cywilnoprawnych zawieranych przez <> funkcjonują w Ministerstwie? Jakie są zasady dostępu do nich? > Wnoszę o odpowiedź w trybie wyznaczonym w art. 39[1] KPA lub art. 14 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej (Dz.U. z 2001 nr 112 poz. 1198 z późn.zm.) w formie elektronicznej pod adres <>. > Z wyrazami szacunku, > {usunieto} ====== Dziennik ====== * 2013/08/07 > Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji - złożono wniosek * 2013/08/07 > Ministerstwo Edukacji Narodowej - złożono wniosek * 2013/08/07 > Ministerstwo Finansów - złożono wniosek * 2013/08/07 > Ministerstwo Gospodarki - złożono wniosek * 2013/08/07 > Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego - złożono wniosek * 2013/08/07 > Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego - złożono wniosek * 2013/08/07 > Ministerstwo Obrony Narodowej - złożono wniosek * 2013/08/07 > Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej - złożono wniosek * 2013/08/07 > Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi - złożono wniosek * 2013/08/07 > Ministerstwo Rozwoju Regionalnego - złożono wniosek * 2013/08/07 > Ministerstwo Skarbu Państwa - złożono wniosek * 2013/08/07 > Ministerstwo Sportu i Turystyki - złożono wniosek * 2013/08/07 > Ministerstwo Spraw Wewnętrznych - złożono wniosek * 2013/08/07 > Ministerstwo Spraw Zagranicznych - złożono wniosek * 2013/08/07 > Ministerstwo Sprawiedliwości - złożono wniosek * 2013/08/07 > Ministerstwo Środowiska - złożono wniosek * 2013/08/07 > Ministerstwo Infrastruktury - złożono wniosek * 2013/08/07 > Ministerstwo Zdrowia - złożono wniosek * 2013/08/07 > Ministerstwo Spraw Zagranicznych - zwrotka o braku użytkownika * 2013/08/07 < Ministerstwo Transportu - "Szanowny Panie przesłane zapytania są nieczytelne ,proszę o ponowne przesłanie Informacji" * 2013/08/07 > Ministerstwo Transportu - przesłano ponownie w treści i jako sformatowany PDF * 2013/08/07 > Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji - ponaglenie pozbawione znaków polskich * 2013/08/07 > Ministerstwo Edukacji Narodowej - ponaglenie pozbawione znaków polskich * 2013/08/07 > Ministerstwo Finansów - ponaglenie pozbawione znaków polskich * 2013/08/07 > Ministerstwo Gospodarki - ponaglenie pozbawione znaków polskich * 2013/08/07 > Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego - ponaglenie pozbawione znaków polskich * 2013/08/07 > Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego - ponaglenie pozbawione znaków polskich * 2013/08/07 > Ministerstwo Obrony Narodowej - ponaglenie pozbawione znaków polskich * 2013/08/07 > Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej - ponaglenie pozbawione znaków polskich * 2013/08/07 > Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi - ponaglenie pozbawione znaków polskich * 2013/08/07 > Ministerstwo Rozwoju Regionalnego - ponaglenie pozbawione znaków polskich * 2013/08/07 > Ministerstwo Skarbu Państwa - ponaglenie pozbawione znaków polskich * 2013/08/07 > Ministerstwo Sportu i Turystyki - ponaglenie pozbawione znaków polskich * 2013/08/07 > Ministerstwo Spraw Wewnętrznych - ponaglenie pozbawione znaków polskich * 2013/08/07 > Ministerstwo Spraw Zagranicznych - ponaglenie pozbawione znaków polskich * 2013/08/07 > Ministerstwo Sprawiedliwości - ponaglenie pozbawione znaków polskich * 2013/08/07 > Ministerstwo Środowiska - ponaglenie pozbawione znaków polskich * 2013/08/07 > Ministerstwo Infrastruktury - ponaglenie pozbawione znaków polskich * 2013/08/07 > Ministerstwo Zdrowia - ponaglenie pozbawione znaków polskich * 2013/08/07 < Ministerstwo Rozwoju Regionalnego - [[dip:wnioski:ministerstwa-o-rejestry-umow#ministerstwo_rozwoju_regionalnego_-_potwierdzenie_odbioru_na_ponaglenie|potwierdzenie odbioru na ponaglenie]] * 2013/08/14 < Ministerstwo Edukacji Narodowej - [[#ministerstwo_edukacji_narodowej_-_odpowiedz_na_wniosek|odpowiedź na wniosek]] * 2013/08/15 > Ministerstwo Edukacji Narodowej - [[#ministerstwo_edukacji_narodowej_-_wniosek_o_zestawienie|wniosek o zestawienie]] * 2013/08/16 < Ministerstwo Spraw Wewnętrznych - [[#ministerstwo_spraw_wewnetrznych_-_odpowiedz_na_wniosek|odpowiedź na wniosek]] * 2013/08/16 > Ministerstwo Spraw Wewnętrznych - [[#ministerstwo_spraw_wewnetrznych_-_wniosek_o_rejestry|wniosek o rejestry]] * 2013/08/20 < Ministerstwo Gospodarki - [[#ministerstwo_gospodarki_-_odpowiedz_na_wniosek|odpowiedź na wniosek]] * 2013/08/20 < Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej - [[#ministerstwo_pracy_i_polityki_spolecznej_-_odpowiedz_na_wniosek|odpowiedź na wniosek]] * 2013/08/20 < Ministerstwo Obrony Narodowej - [[#ministerstwo_obrony_narodowej_-_przedluzka|odpowiedź na wniosek]] * 2013/08/21 > Ministerstwo Gospodarki - wniosek o rejestr (zaprzestano linkowania, unikalne tytuły) * 2013/08/21 > Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej - wniosek o rejestr * 2013/08/21 > Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi - wniosek o rejestr * 2013/08/21 > Ministerstwo Skarbu Państwa - wniosek o rejestr * 2013/08/21 < Ministerstwo Finansów - odpowiedź na wniosek * 2013/08/21 < Ministerstwo Rozwoju Regionalnego - odpowiedź na wniosek * 2013/08/21 < Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji - odpowiedź na wniosek * 2013/08/21 < Ministerstwo Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej - odpowiedź na wniosek * 2013/08/23 < Ministerstwo Zdrowia - o wyjaśnienia przedmiotu wniosku ====== Wiadomości ====== ===== Ministerstwo Rozwoju Regionalnego - potwierdzenie odbioru na ponaglenie ===== > Szanowny Panie, > > potwierdzam odbiór wniosku, który wpłynął do MRR w dniu 7 sierpnia 2013 r. > o godz. 2:38 na skrzynkę e-mail media@mrr.gov.pl. Zostanie on rozpatrzony w > terminie 14 dni, zgodnie z ustawą z 6 września 2001 r. o dostępie do > informacji publicznej. > > Z poważaniem > Paweł Nowak > > > Wydział Prasowy > Biuro Ministra > Ministerstwo Rozwoju Regionalnego > ul. Wspólna 2/4 > 00-926 Warszawa > tel. 22 273 7113 > fax. 22 273 8927 > e-mail: media@mrr.gov.pl > www.mrr.gov.pl > www.facebook.com/MinisterstwoRozwojuRegionalnego > ===== Ministerstwo Edukacji Narodowej - odpowiedź na wniosek ===== > DE-WFK-EK- / /2013 Warszawa, 2013-08- > > > Pan > (...) > > > Szanowny Panie, > > w odpowiedzi na wniosek o udzielenie informacji publicznej na podst. art. 14 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2001 nr 112 poz. 1198 z pózn. zm.) przekazujemy poniżej odpowiedzi na Pańskie pytania: > > I. Czy Ministerstwo Edukacji Narodowej prowadzi Rejestr Umów? > Odpowiedź: TAK. > > A. W przypadku odpowiedzi twierdzącej na pytanie z punktu I - Czy Rejestr Umów prowadzony jest w formie elektronicznej? > Odpowiedź: TAK. > > i. W przypadku odpowiedzi twierdzącej na pytanie z pkt. I ppkt. A - Jakie oprogramowanie służy do jego prowadzenia? Jakie oprogramowanie bazodanowe wspiera jego funkcjonowanie? Wnoszę o przeslanie stosownych umów (wraz z załącznikami i specyfikacja), faktur i protokołów zdawczo-odbiorczych. > Odpowiedź: Centralny Elektroniczny Rejestr Umów MEN jest własnością jednostki zewnętrznej obsługującej MEN – Centrum Informatyczne Edukacji i został utworzony przez jej pracowników. > ii. W przypadku odpowiedzi twierdzącej na pytanie z pkt. I ppkt A- Jakie są możliwe kryteria przeszukiwania Rejestru Umów? > Odpowiedź: Możliwe kryteria przeszukiwania rejestru to miedzy innymi numer umowy, przedmiot zamówienia, wykonawca, wartość, rok umowy. > > iii. W przypadku odpowiedzi twierdzącej na pytanie z pkt. I ppkt.A - Czy oprogramowanie wykorzystywane do prowadzenia Rejestru Umów umożliwia wydruk zestawienia / eksport informacji w zakresie umów spełniających określone kryteria? > Odpowiedź: Tak, Rejestr Umów umożliwia wydruk zestawienia. > > a) W przypadku odpowiedzi twierdzącej na pytanie z pkt. I ppkt. A pppkt i - Jakie są możliwe kryteria przeszukiwania i jakie dane może zawierać zestawienie / eksport, o którym mowa w pkt. 1 ppkt. 1 pppkt 3? > Odpowiedź: Przykładowe kryteria przeszukiwania rejestru zostały wymienione w odpowiedzi na pytanie ii i zależą one od nadanych uprawnień poszczególnym pracownikom urzędu. > > iv. W przypadku odpowiedzi negatywnej na pytanie z pkt. I ppkt. i - Z jakim wyprzedzeniem nie dłuższym niż 14 dni należy uprzedzić urząd o woli wglądu do wymienionego rejestru? > Odpowiedź: Centralny Elektroniczny Rejestr Umów MEN – jest bazą m.in. danych wrażliwych, do których **dostęp mają jednie upoważnieni pracownicy**, należy on do zbiorów danych osobowych przetwarzanych w Ministerstwie > > B. W przypadku odpowiedzi twierdzącej na pytanie z punktu I - Jakie informacje odnośnie umów gromadzi Rejestr Umów? > Odpowiedź: Rejestr gromadzi dane dotyczące przedmiotu i podmiotu zawieranych umów. > > C. W przypadku odpowiedzi twierdzącej na pytanie z punktu I - Jakie przepisy (ustawy, rozporządzenia, zarządzenia, regulaminy itp.) regulują jego funkcjonowanie? Wnoszę o przeslanie ich kopii. > Odpowiedź: funkcjonowanie Centralnego Elektronicznego Rejestru Umów MEN regulują przepisy o ochronie danych osobowych w zakresie dotyczącym tych danych, natomiast reszta danych zawartych w Rejestrze nie jest regulowana szczegółowymi przepisami. > > D. W przypadku odpowiedzi negatywnej na pytanie z punktu I - Czy organ rozważał wprowadzenie do funkcjonowania takowego rejestru umów? > Odpowiedź: nie dotyczy > > II. Jakie rejestry zawierające informacje dotyczące umów cywilnoprawnych zawieranych przez Ministerstwo Edukacji Narodowej funkcjonują w Ministerstwie? Jakie są zasady dostępu do nich? > Odpowiedź: > > W MEN funkcjonuje jeden w/w rejestr umów. > > > > Z poważaniem (tak, niepodpisane) Oryginał: {{:hidden:13.08.2013_odpowiedz_do_wniosku_o_udzielenie_informacji_publicznej_ws_cru.doc|13.08.2013_odpowiedz_do_wniosku_o_udzielenie_informacji_publicznej_ws_cru.doc}} Z wiadomości e-mail można dojść, że Oparcik Elżbieta (Naczelnik Wydziału Departamentu Ekonomicznego MEN) -> Skomorowska Bożena -> Ja. ===== Ministerstwo Edukacji Narodowej - wniosek o zestawienie ===== > Dotyczy: pisma znak DE-WFK-EK- / /2013 z Warszawa, 2013-08- przesłanego pocztą elektroniczna dna 14 sierpnia 2013 pod adres dozorca@audyt21.jawnosc.tk > Wniosek > Stosownie do art. 61 Konstytucji RP wnoszę o przesłanie pod adres XXX@siecobywatelska.pl za potwierdzeniem odbioru w osobnej wiadomości zestawienia z Rejestru Umów wszystkich umów zawartych od dnia 01.01.2013 do dnia złożenia wniosku zawierającego w szczególności, ale nie wyłącznie numer umowy, przedmiot zamówienia, wykonawca, wartość, rok. > Z wyrazami szacunku, > {usunięto} > [podpis elektroniczny] Przy użyciu platformy ePUAP. ===== Ministerstwo Spraw Wewnętrznych - odpowiedź na wniosek ===== {{:dip:wnioski:rejestr-msw-odpowiedz-1.jpg?200|}} ===== Ministerstwo Spraw Wewnętrznych - wniosek o rejestry ===== {{:dip:wnioski:rejestr-msw-wniosek-2.jpg?200|}} ===== Ministerstwo Gospodarki - odpowiedź na wniosek ==== > Szanowny Panie, > W związku z Pana wnioskiem o informację publiczną dotyczącą rejestru umów prowadzonego w Ministerstwie Gospodarki, przedstawiam następujące wyjaśnienia. > W Ministerstwie Gospodarki prowadzony jest rejestr umów w formie elektronicznej. Rejestr ten został opracowany jako narzędzie pomocnicze służące wyłącznie pracownikom Ministerstwa Gospodarki. > Przepisy powszechnie obowiązującego prawa nie zobowiązują do tworzenia rejestru umów. W przypadku Ministerstwa Gospodarki podstawą funkcjonowania rejestru jest wewnętrzny przepis w formie zarządzenia dyrektora generalnego. Kopię obowiązującego zarządzenia nr 24 Dyrektora Generalnego Ministerstwa Gospodarki z dnia 12 sierpnia 2010 r. w sprawie sposobu postępowania przy zawieraniu umów oraz ich rejestracji wraz z zarządzeniami wprowadzającymi zmiany do zarządzenia nr 24 przesyłam w załączeniu. Przepisy określają sposób i tryb rejestrowania umów w bazie, dostęp do dokumentów umieszczonych w bazie, a także zakres dostępu do bazy umów przez pracowników. > Oprogramowaniem służącym do prowadzenia rejestru/bazy umów jest Lotus Domino/Lotus Notes. Baza danych rejestru umów oparta jest o wewnętrzny silnik bazodanowy systemu Lotus Domino. > Na potrzeby utworzenia/wdrożenia rejestru umów nie były dokonywane wydatki finansowe czy dodatkowe zakupy. System Lotus Domino/Lotus Notes jest platformą pracy grupowej Ministerstwa Gospodarki stosowaną od wielu lat. Oprogramowanie aplikacyjne rejestru umów zostało wykonane i jest utrzymywane siłami własnymi służb Ministerstwa Gospodarki. > Rejestr może być przeglądany według następujących kategorii: > · numeru umowy; > · rodzaju umowy; > · numeru klasyfikacji budżetowej; > · grupy wydatków; > · pozycji planu rzeczowo-finansowego Ministerstwa; > · komórki organizacyjnej Ministerstwa zawierającej umowę; > · podpisującego umowę; > · numeru pełnomocnictwa, na podstawie którego umowa została podpisana; > · umowy zawarte z/bez stosowania przepisów ustawy o zamówieniach publicznych; > · statusu umowy; > · oceny jakości realizacji umowy; > · kontrahenta. > W ramach każdej kategorii możliwe jest wyszukiwanie wg tej kategorii. Baza jest zaindeksowana pełnotekstowo, co czyni możliwym wyszukiwanie po słowach kluczowych bez określania kategorii. Inne mechanizmy wyszukiwania nie są zaimplementowane. > Możliwy jest wydruk/eksport widoku z listą dokumentów uporządkowanych według dowolnej z wymienionych powyżej kategorii. > W rejestrze umów mogą być przechowywane skany umów wraz z załącznikami, aneksami, wytworzoną w trakcie trwania umowy dokumentacją, korespondencją. Może być przechowywana dokumentacja przetargowa (o ile dotyczy) i stosowne analizy rynkowe. Praktyczny zakres gromadzonych informacji zależy od komórki organizacyjnej, która umowę zawarła. Obligatoryjny jest jedynie skan umowy. W rejestrze ewidencjonowane są wszystkie płatności dokonane na podstawie przedmiotowej umowy. Dodatkowo gromadzone są metadane służące kategoryzacji /wyszukiwaniu /zarządzaniu /udostępnianiu umów. Zakres metadanych jest następujący: > · Departament/Biuro zawierające umowę; > · Imię i nazwisko osoby prowadzącej umowę w ramach Departamentu/Biura; > · Typ umowy (jednorazowa/okresowa/bezterminowa); > · Rodzaj umowy (Ministerstwo/Resort); > · Typ kontrahenta (osoba fizyczna/osoba prawna) > · Kod i rok planu rzeczowo-finansowego; > · Rozdział klasyfikacji budżetowej; > · Paragraf klasyfikacji budżetowej; > · Grupa wydatków; > · Finansowanie z udziałem środków UE (Tak/Nie); > · Numer umowy; > · Data zaangażowania środków; > · Data podpisania umowy; > · Imię i nazwisko osoby, która podpisała umowę; > · Numer pełnomocnictwa wykorzystanego do podpisania umowy; > · Data zakończenia umowy; > · Wykonawca (kontrahent); > · Przedmiot umowy; > · Charakter umowy (zobowiązania/przychody); > · Wartość brutto; > · Analityka (klasyfikacja budżetowa); > · Umowa zawarta z zastosowaniem prawa o zamówieniach publicznych (Tak/Nie); > · Status umowy (przygotowywana/ podpisana/ zakończona/rozliczona/archiwalna); > · Umowa wieloletnia (Tak/Nie); > · Środki na rok bieżący; > · Wydatkowane w roku bieżącym środki; > · Ocena kontrahenta (1-5); > · Uzasadnienie oceny. > Metadane dotyczące płatności: > · Numer faktury; > · Za miesiąc; > · Za rok; > · Wartość; > · Data zapłaty; > · Kod klasyfikacji budżetowej środków; > Dodatkowo w bazie przechowywana jest cała historia zmian w metadanych z oznaczeniem autora zmiany. > > > > > > > Elżbieta Paradowska * PL_MG_DG_KO_zarzadzenie_DG_MG_Nr_18_20120525_w_ost..pdf http://www.scribd.com/doc/161800040/?secret_password=morxgowc1v3uzrz9b3d * PL_MG_DG_KO_zmiana_zarz_zawieranie_umow_20120404_w_ost.pdf http://www.scribd.com/doc/161800047/?secret_password=zxpb98bzxt25w7bxtoh * PL_MG_DG_KO_zmiana_zarz_zawieranie_umow_zalacznik_20120404_w_ost.pdf http://www.scribd.com/doc/161800056/?secret_password=5lg24uqgz9d3datkir3 * Zarzadzenie nr 12 DG - zmiana zarz. umowy i rejestracja.pdf http://www.scribd.com/doc/161800061/?secret_password=1ske2zl80u3ra40pppjh * zarz. nr 24 DG- zawieranie umow i rejestracja.pdf http://www.scribd.com/doc/161800092/?secret_password=2jzecqruqbv9asfnu4ec ===== Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej - odpowiedź na wniosek ===== * odp_MPiPS.pdf http://www.scribd.com/doc/161604428/?secret_password=1ko982t57r0qnwesqnz * umowa_z_QNT.pdf http://www.scribd.com/doc/161604436/?secret_password=28m7piwsnogo76env3m3 * fak._vat_0039.pdf http://www.scribd.com/doc/161604400/?secret_password=1izvr7us8i9a1z0gid5g * fak._vat_0044.pdf http://www.scribd.com/doc/161604406/?secret_password=d5c130q46hk66aedd0t * fak._vat_0065.pdf http://www.scribd.com/doc/161604408/?secret_password=gnfm2qdahx7clroxk2p * fak._vat_0167.pdf http://www.scribd.com/doc/161604410/?secret_password=qdwpotohsvse8mw8r3x Brak Regulaminu w załączeniu. ===== Ministerstwo Obrony Narodowej - "przedłużka" ===== > Szanowny Panie > > Uprzejmie informuję, że przygotowanie odpowiedzi na Pański wniosek z dn. 07 sierpnia 2013 r. wymaga pozyskania informacji znajdujących się w różnych komórkach (jednostkach) organizacyjnych MON. > > W związku z tym, istnieje konieczność wydłużenia terminu realizacji wniosku. Zgodnie z art. 13 ust. 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. Nr 112. poz. 1198 z późn. zm.) informuję, że odpowiedź zostanie udzielona do dn. 06.09.2013 r. > > Z poważaniem > Starszy Specjalista > Wydziału Informacji Publicznej DPI MON > ppłk Jarosław ZEIDLER ===== Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi - odpowiedź na wniosek ===== {{:dip:wnioski:mrirw-odpowiedz-p1.jpg?200|}} {{:dip:wnioski:mrirw-odpowiedz-p2.jpg?200|}} ===== Ministerstwo Skarbu Państwa - odpowiedź na wniosek ===== {{:dip:wnioski:msp-odpowiedz-1.jpg?200|}} ===== Ministerstwo Gospodarki - wniosek o rejestr===== {{:dip:wnioski:mg-wniosek-2.jpg?200|}} ===== Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej - wniosek o rejestr ===== {{:dip:wnioski:mpips-wniosek-2.jpg?200|}} ===== Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi - wniosek o rejestr ===== {{:dip:wnioski:mrirw-wniosek-2.jpg?200|}} ===== Ministerstwo Skarbu Państwa - wniosek o rejestr ===== {{:dip:wnioski:msp-wniosek-2.jpg?200|}} ===== Ministerstwo Rozwoju Regionalnego - odpowiedź na wniosek ===== {{:dip:wnioski:mrr-odpowiedz-1.jpg?200|}} ===== Ministerstwo Finansów - odpowiedź na wniosek ===== {{:dip:wnioski:mf-odpowiedz.pdf}} ===== Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji - odpowiedź na wniosek ===== > MINISTERSTWO > ADMINISTRACJI I CYFRYZACJI > BIURO MINISTRA > > BM-ZPO-0667-172/2013.MW > > Szanowny Pan > (...) > > Szanowny Panie, > > Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji prowadzi rejestr zawieranych umów w formie elektronicznej w arkuszu kalkulacyjnym systemu Microsoft Office Excel. Kryteria przeszukiwania rejestru oraz możliwości wydruku zestawień/ eksportu informacji warunkuje arkusz kalkulacyjny. > W rejestrze umów gromadzone są następujące informacje: numer umowy, data zawarcia, nazwa kontrahenta, przedmiot umowy, termin realizacji, wartość, departament odpowiedzialny za realizację danej umowy, źródło finansowania, numer zaangażowania. Natomiast rejestr umów cywilnoprawnych zawiera poniższe informacje: numer umowy, zleceniodawcę (departament lub biuro odpowiedzialny za zawarcie umowy), zleceniobiorcę (imię i nazwisko), przedmiot umowy, datę podpisania, okres obowiązywania, wartość, zrealizowane rachunki (numer rachunku, kwota, data wypłaty), kwotę, która pozostała do realizacji, źródło finansowania, rodzaj umowy. > Ponadto uprzejmie informuję, iż brak jest przepisów regulujących funkcjonowanie powyższych rejestrów umów. > Dostęp do rejestrów mają osoby prowadzące rejestr oraz realizujące umowy pod względem finansowym, natomiast w przypadku rejestru umów zawieranych z firmami – także wszyscy pracownicy Departamentu Budżetu i Finansów. > Wgląd do rejestru umów oraz rejestru umów cywilnoprawnych jest możliwy w siedzibie Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji. > > Zgodnie z art. 12 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. Nr 112, poz. 1198 ze zm.) przekazuję następujące informacje: > 1. Podmiot udostępniający informacje: Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji. > 2. Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Pani Beata Rudzka, Dyrektor Departamentu Budżetu i Finansów w Ministerstwie Administracji i Cyfryzacji. > 3. Osoba, która udostępnia informację: Pani Magdalena Skarżyńska, kierująca Biurem Ministra Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji. > Z poważaniem, > Mateusz Wasilewski > Biuro Ministra > Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji > mateusz.wasilewski@mac.gov.pl > 22 245 58 43 > Sekretariat.BM@mac.gov.pl > 22 245 59 31 ===== Ministerstwo Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej - odpowiedź na wniosek ===== {{:dip:wnioski:mtbigm-odpowiedz-1.jpg?100}} ===== Ministerstwo Zdrowia - odpowiedź na wniosek ===== {{:dip:wnioski:mz-odpowiedz-1-p1.jpg?100}} {{:dip:wnioski:mz-odpowiedz-1-p2.jpg?100}}